Уніформа співробітників. Важливість питання

Чому важливо вибрати гарну уніформу і витратитися на неї?

По-перше, якісна і стильна уніформа створює приємне враження у гостей про сам заклад і формує у них бажання відвідувати його знову і знову.

По-друге, правильно підібраний дизайн уніформи, тканину і якісне пошиття позитивно впливають на персонал, створюючи у нього відчуття високого статусу і значимості.

Ну, і нарешті, одяг ваших співробітників є ненав’язливою рекламою закладу.

Ось чому правильний вибір уніформи для персоналу дуже сильно впливає на успішність існування вашого закладу.

На що ж варто звернути увагу при виборі уніформи?

  • Відповідність стилю закладу.

Одяг персоналу не повинен бути надто яскравим, надмірно химерним і вже тим більше – безглуздим. Він повинен гармонійно вписуватися в загальну концепцію вашого закладу, доповнювати його стиль і відображати “характер”.

  • Брендований дизайн.

Замовляючи уніформу, не забувайте про таку прекрасну опцію, як нанесення логотипу закладу. Адже це буде прихованою рекламою і, таким чином, сприяти більшій впізнаваності вашого бренду.

  • Зручність і комфорт.

Тут, напевно, не потрібно ніяких пояснень. Але все ж нагадати про цей пункт варто. У закладах нерідко можна побачити офіціантів, які раз у раз поправляють незручні предмети одягу. А це, погодьтеся, не комільфо.

  • Функціональність.

Уніформа повинна бути не тільки стильною, зручною, але і функціональною. Тому варто заздалегідь подумати про необхідну кількість кишень на фартусі офіціанта, наприклад.

  • Практичність.

Дуже багато що залежить і від правильно підібраної тканини, аксесуарів і фурнітури – тканина повинна бути не надто маркою, легко відпиратися і чиститися; фурнітура та аксесуари не повинні заважати при роботі.

  • Індивідуальний пошив.

Виготовлена ​​уніформа повинна сидіти на кожному співробітнику закладу як влита. В іншому ж випадку, наскільки б красивою і дорогою вона не була, належного враження на відвідувачів вона не справить.

  • Якість пошиття.

Одяг повинен бути зшитий з урахуванням найвищим вимог якості, щоб справляти найкраще враження на ваших гостей. Крім того, в цьому випадку і прослужить він набагато довше.

Пам’ятайте, що найчастіше перше враження, яке складається при вході в заклад, є незмінним протягом тривалого часу. Ось чому так важливо підходити до питання придбання уніформи з усією відповідальністю і не економити на тому, на чому цього робити не варто.

В МОДУ УВІЙШЛА ФЕРМЕНТАЦІЯ
Насправді ферментовані продукти - тренд не тільки останніх років, але і цілого десятиліття.  Про свій інтерес до ферментації на початку 2010 року говорили практично всі топові шеф-кухарі.
Як відкрити новий заклад в кризу?
Нещодавно ми мали надзвичайно приємну зустріч у Львові та цікаву розмову з Марією Чемеринською, власником кав'ярні "KEKSBAR". Підняли питання кавової культури, кризи в ресторанному бізнесі - виявилося, що зараз можна не тільки виживати, а й процвітати, відкриваючи нові заклади.
Кулінарні тренди - 2021
Пандемія внесла корективи навіть у кулінарні тренди.  Якщо раніше вони будувалися в основному навколо нових продуктів або звичних інгредієнтів, але в несподіваному виконанні, то в цьому році гастрономічна мода складається з концепцій.
Економія енергії в ресторані
Питання економії на виробництві завжди було і буде актуальним, тому варто приділити цьому трохи уваги і прислухатися до наступних порад.
Тренди, які змінюють готельно-ресторанний бізнес
Відстежуючи тренди в сфері гостинності, можна краще зрозуміти запити гостей і побачити нові можливості для розвитку бізнесу. Йтиметься про тренди, які визначають стратегії компаній в готельно-ресторанному бізнесі.

Зв'яжіться з нами

Дякуємо

Дякуємо! Скоро ми з Вами зв'яжемось. Очікуйте наш дзвінок у найближчий час.