Кулінарні тренди - 2021

Пандемія внесла корективи навіть у кулінарні тренди.  Якщо раніше вони будувалися в основному навколо нових продуктів або звичних інгредієнтів, але в несподіваному виконанні, то в цьому році гастрономічна мода складається з концепцій.

1. Усвідомлений підхід до харчування тіла і розуму.

Дослідження ADM показало, що 31% споживачів вважають за краще купувати товари, що відповідають індивідуальним особливостям здоров'я, а 50% - повідомляють про те, що вибирають продукти з високим вмістом корисних інгредієнтів. Очікується, що велика кількість компаній зробить ставку на продукти, насичені поживними речовинами, які зміцнюють імунітет, покращують настрій і підвищують енергію. Хороший смак і колір також залишаються в пріоритеті.

2. Їжа на винос

Ще недавно ресторани пропонували скромне меню на виніс.  Люди могли замовити піцу, китайську локшину, роли або бургери. У 2020 році безпрецедентно активно розвинувся напрямок Take Away під час режиму самоізоляції. У 2021 році ще більше ресторанів пропонуватимуть гостям можливість замовити додому будь-яку страву з меню і отримати її через 15-30 хвилин.

3. Корисний фастфуд

 Власники мереж швидкого харчування вкладають великі гроші в розробку швидкої і корисної їжі.  В меню фастфуд-ресторанів з'являється все більше страв з корисними і свіжими інгредієнтами.  Наприклад, картоплю-фрі і смажені пиріжки замінюють овочеві салати, морквяні палички і яблучні дольки, в меню з'являються сендвічі з тунцем і гамбургери без глютену, консервантів і штучних добавок.  Швидкість приготування при цьому залишається незмінною, а ціни такими ж.  Концепцію здорового фастфуда називають fast casual.

4. Штучне м'ясо

Практично щотижня на світовий ринок виходив новий продукт, зроблений на основі штучного м'яса.  Спочатку були бургери і сосиски Impossible foods, потім штучний кролик, тунець, паштет, веганські в'ялене м'ясо в Whole foods, веганські фрикадельки в IKEA.  Тренд в наявності, і в 2021 році він буде лише набирати обертів.  Фахівці навчилися вирощувати штучне м'ясо в пробірці - такі нагетси планують продавати в KFC вже в наступному році.

5. Змішання смаків

 Сидячи вдома в 2020 р, ми зрозуміли, як сильно нам бракує смакових відчуттів від авторської кухні і справжньої ресторанної їжі, і щосили експериментували з рецептами. Цього року палітра смаків буде розширюватися.  Умамі із солодким сиропом, водорості з карамеллю, палений цукор в рибних стравах - цей рік стане роком експериментів, і можливо, нам відкриється щось зовсім нове. Очікуємо, що незвичайна палітра смаків перестане бути тільки шефською, ресторанною прерогативою і перейде до виробників. Поки ясно одне, цей рік точно пройде під смаком умамі + щось солодке/.

 

автор: Маніліч Яна

В МОДУ УВІЙШЛА ФЕРМЕНТАЦІЯ
Насправді ферментовані продукти - тренд не тільки останніх років, але і цілого десятиліття.  Про свій інтерес до ферментації на початку 2010 року говорили практично всі топові шеф-кухарі.
Як відкрити новий заклад в кризу?
Нещодавно ми мали надзвичайно приємну зустріч у Львові та цікаву розмову з Марією Чемеринською, власником кав'ярні "KEKSBAR". Підняли питання кавової культури, кризи в ресторанному бізнесі - виявилося, що зараз можна не тільки виживати, а й процвітати, відкриваючи нові заклади.
Уніформа співробітників. Важливість питання
Власники закладів часто задаються питанням щодо уніформи персоналу. Тут важливо не недооцінювати важливість даного питання. Одні вважають за краще економити на уніформі і просто визначають якийсь дрес-код для всіх співробітників (білий верх, чорний низ, наприклад), а інші підходять до цього питання більш серйозно і замовляють для співробітників уніформу.
Економія енергії в ресторані
Питання економії на виробництві завжди було і буде актуальним, тому варто приділити цьому трохи уваги і прислухатися до наступних порад.
Тренди, які змінюють готельно-ресторанний бізнес
Відстежуючи тренди в сфері гостинності, можна краще зрозуміти запити гостей і побачити нові можливості для розвитку бізнесу. Йтиметься про тренди, які визначають стратегії компаній в готельно-ресторанному бізнесі.

Зв'яжіться з нами

Дякуємо

Дякуємо! Скоро ми з Вами зв'яжемось. Очікуйте наш дзвінок у найближчий час.