ЧОМУ ЗАКРИВАЮТЬСЯ РЕСТОРАНИ

Причин, чому ресторан осягає невдача, може бути досить багато. Однак тут ми розберемо тільки основні, найбільш поширені:
 

  1. Location, location і ще раз location
     
    Чудова кухня, розкішний інтер’єр і якісне обслуговування – це ще не гарантує високої відвідуваності. В Україні поки не розвинена культура відвідування далекорозташованих ресторанів. Запорука величезної кількості відвідувачів – розміщення в місці з насиченим пішохідним і авто трафіком. Відповідно, без очікуваного наповнення бізнес-план початківця-ресторатора може затріщати по швах.
     
  2. Орендна навантаження
     
    Багатьом закладам не вдається вийти на прийнятні показники рентабельності через високу орендну ставки. Без довгострокових договорів оренди ризики ресторатора також великі. Оптимальне співвідношення вигод розташування і витрат на оренду – складне завдання, але без її досягнення нічого не вийде.
     
  3. Відсутність вдалого ідейного задуму
     
    Якщо в дешевий фаст-фуд відвідувачі заходять тому, що хочуть просто перекусити, то з ресторанами все виглядає зовсім інакше. Навіть не завжди усвідомлюючи того, в ресторани люди йдуть за чимось набагато більшим. І справа не стільки в вишуканій кухні, не стільки в інтер’єрі та атмосфері, не стільки в якихось трендових рішеннях, скільки в загальній концепції закладу. Відсутність стержня в концепції, банальні або несмачні рішення, дисонуючі стильові композиції – все це з малою вірогідністю змусить когось повернутися знову. Втім, не варто забувати, що діяльність багатьох рестораторів якраз багато в чому і мотивується бажанням творчої самореалізації, наміром запровадити і розвивати якесь власне ноу-хау, стиль або тренд, що в перспективі здатне викликати фурор з неминучим фінансовим успіхом.
     
  4. Спроможність бренду
     
    Якщо попередній пункт стосувався виключно внутрішнього наповнення, тобто того, що собою являє безпосередньо сам ресторан, то в цьому пункті ми коротко розберемо важливість того, яким цей ресторан представляється ззовні, тобто на ринку. Поза сумнівом, «сарафанне радіо» – надзвичайно важливий фактор на шляху до досягнення успіху. Але покладатися на одне тільки «сарафанне радіо», яке, до речі, володіє великою інерційністю, досить ризиковано, адже без впізнаваності бренд це вже не бренд. Складно знайти дійсно успішне заклад, який не проводить активну рекламно-маркетингову діяльність, ніяк не представлено в ЗМІ і в мережі інтернет. Останні тенденції ресторанного маркетингу вже не стільки фокусуються на прямій рекламі, скільки на формуванні цікавого обивателю тематичного контенту (наприклад, історія якихось традиційних страв, здоровий спосіб життя і т.д.). Так чи інакше, від маркетингових заходів знову ж таки залежить відвідуваність, без якої ресторан просто ризикує закритися.
     
  5. Штат співробітників
     
    Персонал – це обличчя ресторану, його імідж. І, на жаль, уявлення ресторатора про якість сервісу свого закладу не завжди відповідають дійсності. Втім, буває і таке, що думки ресторатора і його аудиторії досить відмінні один від одної. Неякісне або просто недоброзичливе обслуговування може просто звести до нуля всі інші зусилля в розвитку бізнесу. Тому, якщо власник ресторану недостатньо приділяє уваги питанням підбору кадрів і навчання, або, що ще більш банально, хоче заощадити, – тоді, мабуть, можна відразу закриватися.
В МОДУ УВІЙШЛА ФЕРМЕНТАЦІЯ
Насправді ферментовані продукти - тренд не тільки останніх років, але і цілого десятиліття.  Про свій інтерес до ферментації на початку 2010 року говорили практично всі топові шеф-кухарі.
Як відкрити новий заклад в кризу?
Нещодавно ми мали надзвичайно приємну зустріч у Львові та цікаву розмову з Марією Чемеринською, власником кав'ярні "KEKSBAR". Підняли питання кавової культури, кризи в ресторанному бізнесі - виявилося, що зараз можна не тільки виживати, а й процвітати, відкриваючи нові заклади.
Кулінарні тренди - 2021
Пандемія внесла корективи навіть у кулінарні тренди.  Якщо раніше вони будувалися в основному навколо нових продуктів або звичних інгредієнтів, але в несподіваному виконанні, то в цьому році гастрономічна мода складається з концепцій.
Уніформа співробітників. Важливість питання
Власники закладів часто задаються питанням щодо уніформи персоналу. Тут важливо не недооцінювати важливість даного питання. Одні вважають за краще економити на уніформі і просто визначають якийсь дрес-код для всіх співробітників (білий верх, чорний низ, наприклад), а інші підходять до цього питання більш серйозно і замовляють для співробітників уніформу.
Економія енергії в ресторані
Питання економії на виробництві завжди було і буде актуальним, тому варто приділити цьому трохи уваги і прислухатися до наступних порад.
Тренди, які змінюють готельно-ресторанний бізнес
Відстежуючи тренди в сфері гостинності, можна краще зрозуміти запити гостей і побачити нові можливості для розвитку бізнесу. Йтиметься про тренди, які визначають стратегії компаній в готельно-ресторанному бізнесі.

Зв'яжіться з нами

Дякуємо

Дякуємо! Скоро ми з Вами зв'яжемось. Очікуйте наш дзвінок у найближчий час.