Тренди, які змінюють готельно-ресторанний бізнес

Відстежуючи тренди в сфері гостинності, можна краще зрозуміти запити гостей і побачити нові можливості для розвитку бізнесу.

Йтиметься про тренди, які визначають стратегії компаній в готельно-ресторанному бізнесі.

  1. Гості-мілленіали

Мілленіали, або покоління Y – це люди віком 18-35 років, які є ранніми прихильниками технологій.

Мілленіали самодостатні, багато подорожують, поїздки планують без допомоги туристичних агентств, часто поєднують роботу і відпочинок, люблять персоналізацію, функціональність, хочуть отримувати новий досвід. Прогнозується, що до 2025 року половину всіх мандрівників складуть представники покоління Y (джерело: CornellCenterforHospitalityResearch).

Для успішного розвитку бізнесу готелям і ресторанам необхідно враховувати запити цієї аудиторії.

По-перше, мілленіали технологічно підковані. Вони активно користуються гаджетами, наприклад, для бронювання і управління замовленнями їм найзручніше використовувати мобільні додатки.

По-друге, їм потрібні враження. Згідно з дослідженням, проведеним Eventbrite, 78% людей цієї демографічної групи воліли б витратити гроші на нові враження, а не речі.

Саме завдяки мілленіалам стали популярними невеликі бутік-готелі з незвичайним дизайном і зонами для коворкінгу.

2. Комунікації через соцмережі

Соцмережі стали важливою частиною повсякденного життя. Прогнозується, що до 2021 року кількість користувачів соцмереж виросте до 3 млрд. людей (Джерело: Statista).

Сьогодні в обмін на хороший сервіс гості готові безкоштовно рекомендувати ресторан або готель в соціальних мережах. Зате якщо хтось залишився незадоволений, то він може тут же поскаржитися у Facebook, Twitter або TripAdvisor.

Щоб підтримувати позитивну репутацію і завоювати любов аудиторії, потрібно приділяти увагу побудові цих комунікацій і швидко реагувати на відгуки та потреби клієнтів.

Багато готелів і ресторанів намагаються додати якусь родзинку в характер, дизайн або послуги закладу – саме для того, щоб дати клієнтам додатковий привід згадати про них в соцмережах.

3. Штучний інтелект і чат-боти

Поліпшувати обслуговування готелям і ресторанам сьогодні допомагає технологія штучного інтелекту.

Чат-боти на основі ШІ можуть відповідати на прості запитання і давати необхідні рекомендації без участі персоналу.

Наприклад, чат-боти в ресторанах допомагають подивитися меню, зробити замовлення, забронювати столик, оплатити рахунок. А відома мережа Хілтон нещодавно представила розумного робота, який може відповідати на людську мову і відповідати на питання.

Технології штучного інтелекту також використовуються в сфері ХоРеКа для автоматичного аналізу даних і надання більш персоналізованих пропозицій гостям – в залежності від їх попередніх переваг.

Люди, які в повсякденному житті активно використовують гаджети і різні цифрові платформи, розраховують на безперешкодну комунікацію через ці платформи і максимально зручний сервіс. Тому гравці готельно-ресторанної індустрії активно шукають нові способи використання технологій для створення очікуваного клієнтами досвіду. Те, що ще недавно здавалося фантастикою, наприклад, «розумні» номера, роботи і віртуальна реальність сьогодні вже є частиною бізнесу.

Технології перебудовують і роботу персоналу, при чому це стосується не тільки великих мереж, але і невеликих закладів. CRM-системи для готелів і ресторанів допомагають більш ефективно організувати роботу персоналу і вибудувати комунікацію з гостями.

В МОДУ УВІЙШЛА ФЕРМЕНТАЦІЯ
Насправді ферментовані продукти - тренд не тільки останніх років, але і цілого десятиліття.  Про свій інтерес до ферментації на початку 2010 року говорили практично всі топові шеф-кухарі.
Як відкрити новий заклад в кризу?
Нещодавно ми мали надзвичайно приємну зустріч у Львові та цікаву розмову з Марією Чемеринською, власником кав'ярні "KEKSBAR". Підняли питання кавової культури, кризи в ресторанному бізнесі - виявилося, що зараз можна не тільки виживати, а й процвітати, відкриваючи нові заклади.
Кулінарні тренди - 2021
Пандемія внесла корективи навіть у кулінарні тренди.  Якщо раніше вони будувалися в основному навколо нових продуктів або звичних інгредієнтів, але в несподіваному виконанні, то в цьому році гастрономічна мода складається з концепцій.
Уніформа співробітників. Важливість питання
Власники закладів часто задаються питанням щодо уніформи персоналу. Тут важливо не недооцінювати важливість даного питання. Одні вважають за краще економити на уніформі і просто визначають якийсь дрес-код для всіх співробітників (білий верх, чорний низ, наприклад), а інші підходять до цього питання більш серйозно і замовляють для співробітників уніформу.
Економія енергії в ресторані
Питання економії на виробництві завжди було і буде актуальним, тому варто приділити цьому трохи уваги і прислухатися до наступних порад.

Зв'яжіться з нами

Дякуємо

Дякуємо! Скоро ми з Вами зв'яжемось. Очікуйте наш дзвінок у найближчий час.