Тренди, які змінюють готельно-ресторанний бізнес
Відстежуючи тренди в сфері гостинності, можна краще зрозуміти запити гостей і побачити нові можливості для розвитку бізнесу.
Йтиметься про тренди, які визначають стратегії компаній в готельно-ресторанному бізнесі.
- Гості-мілленіали
Мілленіали, або покоління Y – це люди віком 18-35 років, які є ранніми прихильниками технологій.
Мілленіали самодостатні, багато подорожують, поїздки планують без допомоги туристичних агентств, часто поєднують роботу і відпочинок, люблять персоналізацію, функціональність, хочуть отримувати новий досвід. Прогнозується, що до 2025 року половину всіх мандрівників складуть представники покоління Y (джерело: CornellCenterforHospitalityResearch).
Для успішного розвитку бізнесу готелям і ресторанам необхідно враховувати запити цієї аудиторії.
По-перше, мілленіали технологічно підковані. Вони активно користуються гаджетами, наприклад, для бронювання і управління замовленнями їм найзручніше використовувати мобільні додатки.
По-друге, їм потрібні враження. Згідно з дослідженням, проведеним Eventbrite, 78% людей цієї демографічної групи воліли б витратити гроші на нові враження, а не речі.
Саме завдяки мілленіалам стали популярними невеликі бутік-готелі з незвичайним дизайном і зонами для коворкінгу.
2. Комунікації через соцмережі
Соцмережі стали важливою частиною повсякденного життя. Прогнозується, що до 2021 року кількість користувачів соцмереж виросте до 3 млрд. людей (Джерело: Statista).
Сьогодні в обмін на хороший сервіс гості готові безкоштовно рекомендувати ресторан або готель в соціальних мережах. Зате якщо хтось залишився незадоволений, то він може тут же поскаржитися у Facebook, Twitter або TripAdvisor.
Щоб підтримувати позитивну репутацію і завоювати любов аудиторії, потрібно приділяти увагу побудові цих комунікацій і швидко реагувати на відгуки та потреби клієнтів.
Багато готелів і ресторанів намагаються додати якусь родзинку в характер, дизайн або послуги закладу – саме для того, щоб дати клієнтам додатковий привід згадати про них в соцмережах.
3. Штучний інтелект і чат-боти
Поліпшувати обслуговування готелям і ресторанам сьогодні допомагає технологія штучного інтелекту.
Чат-боти на основі ШІ можуть відповідати на прості запитання і давати необхідні рекомендації без участі персоналу.
Наприклад, чат-боти в ресторанах допомагають подивитися меню, зробити замовлення, забронювати столик, оплатити рахунок. А відома мережа Хілтон нещодавно представила розумного робота, який може відповідати на людську мову і відповідати на питання.
Технології штучного інтелекту також використовуються в сфері ХоРеКа для автоматичного аналізу даних і надання більш персоналізованих пропозицій гостям – в залежності від їх попередніх переваг.
Люди, які в повсякденному житті активно використовують гаджети і різні цифрові платформи, розраховують на безперешкодну комунікацію через ці платформи і максимально зручний сервіс. Тому гравці готельно-ресторанної індустрії активно шукають нові способи використання технологій для створення очікуваного клієнтами досвіду. Те, що ще недавно здавалося фантастикою, наприклад, «розумні» номера, роботи і віртуальна реальність сьогодні вже є частиною бізнесу.
Технології перебудовують і роботу персоналу, при чому це стосується не тільки великих мереж, але і невеликих закладів. CRM-системи для готелів і ресторанів допомагають більш ефективно організувати роботу персоналу і вибудувати комунікацію з гостями.