Курс "ЯКІСНИЙ СЕРВІС В РЕСТОРАНАХ ТА КАВ'ЯРНЯХ"

Графік навчання
Показати більше
Онлайн, zoom
Тривалість навчання: 5 занять(14:00 - 16:00)
Оплата навчання
Показати більше
  • за 1 учасника — 1500грн
  • за 1 учасника при реєстрації 3 і більше учасників — 1000грн
Умови навчання
Показати більше
  • Тільки висококваліфіковані та практикуючі лектори
  • Електронні матеріали для кожного учасника
  • Друковані матеріали (допоміжний посібник) для кожного учасника
  • Можливість готівкового / безготівкового розрахунку
  • Відповіді на питання кожного учасника
  • Комфортні умови, дружня атмосфера та індивідуальний підхід до кожного учасника
Цільова аудиторія:
Показати більше

Навчання розроблене для працівників і керівників готельно-ресторанного бізнесу

ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ КУРСУ УЧАСНИКИ

ОТРИМАЮТЬ
  • іменні сертифікат компанії PROFI CLUB українською та англійською мовами
  • максимально об'ємні друковані роздрібні матеріали та допоміжні документи в електронному вигляді
  • знання від кращих практичних фахівців України з управління закладами
ОВОЛОДІЮТЬ
  • знаннями з управління персоналом, його навчання і мотивації
  • навичками плануванню діяльності
  • методиками роботи з фінансами закладу
ЗМОЖУТЬ
  • якісно виконувати свої обов'язки
  • вирішити всі поточні організаційні питання, що стосуються процесу роботи
  • вести і контролювати документообіг та товарообіг у закладах ресторанного господарства

ПРОГРАМА ІНТЕНСИВУ

✅ Визначення сервісу та його основні аспекти
✅ Імідж, правила поведінки та емоційний стан офіціанта
✅ Посадові зобов'язання та відповідальність
✅ Стандарти обслуговування та ключові моменти які впливають на продажі
✅ Робота з Check List, Stop та Hit List
✅ Командна взаємодія
✅ Всі етапи роботи з гостем
✅ Сервірування столу та подача страв
✅ Check Back і його важливість
✅ Середній чек та кроки до його збільшення
✅ Методи продажів
✅ Типи і складність гостей
✅ Поводження в особливих ситуаціях і способи вирішення конфліктних ситуацій
✅ Робота з негативними коментарями, скаргами і критикою
✅ Організація та обслуговування банкетів та прийомів різних рівнів

Досвідом діляться...

Горячун Катерина

  • Загальний стаж роботи у ресторанному бізнесі більше 10 років
  • Пройшла етапи від шеф кухаря до директора ресторану
  • Досвід запуску, підбору і навчання команди в закладах різного рівня (кав'ярні, ресторації, готельно-ресторанні комплекси)
  • Досвід управління персоналом, організація, планування, управління та контроль діяльності ресторану

Зареєструватись на захід

Курс "ЯКІСНИЙ СЕРВІС В РЕСТОРАНАХ ТА КАВ'ЯРНЯХ"

Дякуємо

Дякуємо! Скоро ми з Вами зв'яжемось. Очікуйте наш дзвінок у найближчий час.

Зв'яжіться з нами

Дякуємо

Дякуємо! Скоро ми з Вами зв'яжемось. Очікуйте наш дзвінок у найближчий час.