Курс "ЯКІСНИЙ СЕРВІС В РЕСТОРАНАХ ТА КАВ'ЯРНЯХ"
- за 1 учасника — 1500грн
- за 1 учасника при реєстрації 3 і більше учасників — 1000грн
- Тільки висококваліфіковані та практикуючі лектори
- Електронні матеріали для кожного учасника
- Друковані матеріали (допоміжний посібник) для кожного учасника
- Можливість готівкового / безготівкового розрахунку
- Відповіді на питання кожного учасника
- Комфортні умови, дружня атмосфера та індивідуальний підхід до кожного учасника
Навчання розроблене для працівників і керівників готельно-ресторанного бізнесу
ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ КУРСУ УЧАСНИКИ
ОТРИМАЮТЬ
- іменні сертифікат компанії PROFI CLUB українською та англійською мовами
- максимально об'ємні друковані роздрібні матеріали та допоміжні документи в електронному вигляді
- знання від кращих практичних фахівців України з управління закладами
ОВОЛОДІЮТЬ
- знаннями з управління персоналом, його навчання і мотивації
- навичками плануванню діяльності
- методиками роботи з фінансами закладу
ЗМОЖУТЬ
- якісно виконувати свої обов'язки
- вирішити всі поточні організаційні питання, що стосуються процесу роботи
- вести і контролювати документообіг та товарообіг у закладах ресторанного господарства
ПРОГРАМА ІНТЕНСИВУ
Визначення сервісу та його основні аспекти
Імідж, правила поведінки та емоційний стан офіціанта
Посадові зобов'язання та відповідальність
Стандарти обслуговування та ключові моменти які впливають на продажі
Робота з Check List, Stop та Hit List
Командна взаємодія
Всі етапи роботи з гостем
Сервірування столу та подача страв
Check Back і його важливість
Середній чек та кроки до його збільшення
Методи продажів
Типи і складність гостей
Поводження в особливих ситуаціях і способи вирішення конфліктних ситуацій
Робота з негативними коментарями, скаргами і критикою
Організація та обслуговування банкетів та прийомів різних рівнів
Досвідом діляться...
Горячун Катерина
- Загальний стаж роботи у ресторанному бізнесі більше 10 років
- Пройшла етапи від шеф кухаря до директора ресторану
- Досвід запуску, підбору і навчання команди в закладах різного рівня (кав'ярні, ресторації, готельно-ресторанні комплекси)
- Досвід управління персоналом, організація, планування, управління та контроль діяльності ресторану
Зареєструватись на захід
Курс "ЯКІСНИЙ СЕРВІС В РЕСТОРАНАХ ТА КАВ'ЯРНЯХ"
Дякуємо
Дякуємо! Скоро ми з Вами зв'яжемось. Очікуйте наш дзвінок у найближчий час.