МАРКУВАННЯ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ

Графік навчання
Показати більше
ONLINE, zoom
ONLINE, zoom
Тривалість навчання: 3 заняття по 2 години (з 14:00 до 16:00)
Оплата навчання
Показати більше
  • Вартість участі — 750грн
Умови навчання
Показати більше
  • Після реєстрації на вказану Вами електронну адресу будуть надіслані всі деталі навчання
  • За день до дати навчання на електронну адресу кожного учасника надсилається посилання і коди для підключення
  • Можливість готівкового / безготівкового розрахунку
  • Кожному учаснику надається доступ до презентацій усіх спікерів курсу (термін дії доступу - 6 місяців)
Цільова аудиторія
Показати більше

Програма спеціально розроблена для керівників та працівників:

🟢 виробництв харчової продукції
🟢 компаній з постачання харчової продукції, логістичних компаній та складів
🟢 торгівельних мереж
🟢 відповідальних споживачів
🟢 готельно-ресторанного бізнесу
🟢 шкільних та дошкільних навчальних закладів
🟢 Держпродспоживслужби та міських адміністрацій
🟢 відділів та управлінь освітою
🟢 консалтингових та аудиторських компаній
🟢 компаній, які планують участь у тендерах

ПІСЛЯ ВЕБІНАРУ

УЧАСНИКИ ОТРИМАЮТЬ
  • знання від кращих фахівців України по контролю шкідників
  • відповіді на всі свої запитання
  • іменний сертифікат 

ПРОГРАМА НАВЧАННЯ

  • Загальні вимоги та обов'язкові вимоги до інформації для споживача про харчові продукти та відповідальність за порушення цих вимог
  • Правила та винятки з правил маркування для українських виробників та імпортерів
  • Вимоги та особливості маркування молочної продукції
  • Вимоги та особливості маркування м' яса та м'ясних виробів
  • Вимоги та особливості маркування яєць
  • Вимоги та особливості маркування рослинної продукції, як переробленої так і не переробленої
  • Вимоги та особливості маркування харчових продуктів в закладах громадського харчування
  • Перевірка маркування харчових продуктів в Рітейлах та надання інформації споживачам про харчовий продукт.
  • На що звернути увагу споживачу при купівлі продуктів
  • Відповідальність виробників та постачальників за порушення вимог маркування
  • Процедура дій споживача при виявленні незрозумілої інформації на етикетці харчового продукту

Бранчук Ольга

Тему розкриває і відповідає на запитання Ольга Бранчук з досвідом роботи:
✅ державним інспектором з питань безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини
✅ державним аудитором системи безпечності харчових продуктів та контролю критичних точок
✅ внутрішнього аудитора системи HACCP

Зареєструватись на захід

МАРКУВАННЯ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ

Дякуємо

Дякуємо! Скоро ми з Вами зв'яжемось. Очікуйте наш дзвінок у найближчий час.

Зв'яжіться з нами

Дякуємо

Дякуємо! Скоро ми з Вами зв'яжемось. Очікуйте наш дзвінок у найближчий час.